Gårdagen

Duggan gick väl bra.

Jag, Hanna och Carin växlade så alla fick sitta patient och vara "optiker". Vi fick beröm och även saker som vi skulle träna på. Det var jättenervöst först, men sen när man pratade igenom det var det helt okej. Skönt att inte bli betygsatt utan att få veta vad man gör bra och vad man ska tänka på :)





Det regnade som tusan på morgonen, så det var regnjacka och regnbyxor på! Hade behövt vindrutetorkare till glasögonen också ;)





Efter det skrev vi ut föreläsningar och sen blev det hemgång för samtliga.

Satte mig faktiskt direkt med plugget, tro det eller ej :P


Därför hann jag inte blogga igår på dagen.
Gjorde jättegod mat, och sedan kaddkaka ;P Måste ha lite plugg godis :)


Vid kl sju var jag inte klar med plugget, men då väntade ordförandemöte, första för terminen. Det blev en massa prat om nollning och allt annat som hänt och lite om vad som ska hända.
Blev en snabb sväng förbi MAXI sen, var inte hemma förns halv 10.. En trött jossan satte sig lite till med plugget.
Motivationen var på topp igår! Härligt när det är så!




Nu blir det föreläsning 10.30-12 :)



Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0