Freeedag :)

Thank god it's friday!

Skönt med lite ledigt, eller jag det var ju ledigt igår med, men man kan inte få nog av ledighet :)


Imorse var jag uppe med tuppen jag och Maria hade bokat ett undersökningsrum 8-10. Så där var vi och gjorde lite ack. amp tester och hon gjorde en synis på mig. Det går väl sådär med mina ögon, men hon var duktig som fixade det :) Känner mig så elak när det inte funkar för dem att göra synisar på mig, men det är inte mitt fel. Hoppas det går över snart!



Sen hade vi föreläsning på engelska biomicroskopet del 2.

Gick sen till Baskar för att fråga om hur vi ska fortsätta med mina ögon. Han skulle komma på ett program till mig tills på måndag då han och Peter (en annan lärare på skolan) ska ta och droppa ögonen. OCh sen göra mer tester.

Pratat med kära pappa och syster förut idag <3 Mys!


Snart ska jag iväg och möta Hanna och Sofie. Vi ska baka kladdkaka och titta på idol :D Men först måste jag slänga i mig lite mat här :)


Trevlig kväll!







Xoxo / Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0