Fredag igen :)

Tjo! Nu är det fredag igen mina vänner. Sista dagen denna vecka artt behöva gå upp tidigt. Ja, tio över sju är tidigt. Ställer alltid klockan på halv så jag ska slippa stressa, men går inte upp då nej. Utan väntar tills larmet har ringt färfigt efter alla snooze och sen chansar på att klockan inte är för mkt när jag vaknar till.. Snart? Nej. Idag har vi föreläsning om Ophtalmoskopet 8.30-10. Får se hur det går. Sen blir det hem och plugga en stund för att sedan åka tillbaka till skolan, kl 13 är det nämligen övning på Ophtalmoskopet. Det kommer inte på tentan så ska inte försöka anstränga mig så mkt att lära mig det, går verkligen inte att få in mer i huvudet när det gäller praktiska.. Nej, nu ska jag göra mig iordning här och sen åka till skolan. Hej så läge :D Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0