Dugga

Godmorgon på er!


Nu vid kvart i 10 har jag dugga. Praktisk dugga. Ska göra en monokulär refraktion på Hanna eller Carin :) (Dvs refraktion på ett öga, dvs kolla av synen på ena ögat :P )
Har övat på dem förut, men det är alltid nervöst när det är en lärare som ska sitta med och bedömma en..

Det går nog bra :)





Igår blev det lite pluggat iaf, har gått igenom en föreläsning av fyra. Så det blir att göra en del idag efter duggan.


Jag och Eric var även på IKEA senare. Vi hittade sängar som vi vill ha, så på fredag blir det handling, då kommer nämligen mamma och pappa ner till oss :D <3
Det blev lite handlat när vi var där igår också, galgar, diskborstar, chocklad och chips, sånt nödvändigt ;)



Nej nu ska jag göra mig iordning.


Önska mig lycka till!




Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0