Vit helg

Godmorgon!

Är uppe rätt så tidigt för att vara lördag endå :p Idag väntar också en heldag med plugg, men det blir nog hemma idag. Känndes inte som att man fick så mkt gjort i bibblan igår, eller jo, men inte så mkt som jag skulle velat. Gick igenom Johannas monsterföreläsning på 39 sidor, har hyffsad koll men absolut inte stenkoll! Och sen gick vi igenom lite allmänna frågor på handoutsen som en tjej i klassen gjort, de kändes som att man kunde dem, skönt det iaf :)

Har precis ätit lite gröt här och ska snart fixa iordning mig och sätta mig med plugget.

Ikväll blir det inte utgång, måste ta det lite lungt denna helgen känner jag. Det har varit fest varje helg nu typ sen jag kom tillbaka, så en vit helg ska bli skönt!

Hoppas ni har en roligare lördag framför er!



Bild från kräftskivan på nollningen, så himla kul det var! Åh, vill tillbaka!!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0