Uppe med tuppen, trodde jag ja..

Tjoo!

Är nu hemma efter att ha övat med Ellen i undersökningsrummen. Vi hade bestämt vid åtta att vi skulle ses. Jag ställer klockan och är pigg när den ringt, men slöar lite till och vaknar 10 över sju. Det blir lite panik att stressa sig till skolan.
Men nu har vi varit duktiga och gjort varsin synis. 54 minuter tog det idag. Så lite snabbare än sist. Får köra på lite med skian fortare.

Snart ska jag sätta igång med plugget, det blir lite teori idag. Mitt första frågehäfte skall nötas in, får se hur det går.

Måste sätta igång med att göra CNaS-skylten också. Är ingen konstnär direkt men något blir det iaf ;)


Sjukt sugen på att göra smoothie, denna blev så god sist! Måste unnan sig lite gott till plugget :)



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0