Undersökningsrummen, tvätt och städ

Hello!

Vaknade kl 8 i morse och märkte att jag såg när jag vaknade, inte varje dag det inte! (Utan glasögon då) men då känner jag att jag har linserna i fortfarande, gårkvällens festkläder och sminket är kvar, sover utanpå överkastet. Detta tyder på att det var en bra kväll igår, eller vad säger ni? ;)
Somnar om sen och vaknar vid tolv av sms av Maja. Vi ska öva i undersökningsrummen idag.

Så det var bara att hoppa in i duschen och fixa till sig!


Jag och min älskling idag <3

Vid halv tre är jag och Maja i undersökningsrummen. Duktiga bakis tjejor idag måste jag säga! Vi gick igenom synundersökningen och kom på en massa frågor!


Söta Maja :) <3

Efter vi var klara gick vi till verkstaden och rengjorde våra converse med röd sprit, så fina de blev! Haha, det trodde man inte skulle funka, men vita blev de igen :)

Vi tog sällskap hem, hon skulle endå åt mitt håll. Tack för idag Maja, det var mys!

Jag gick in och bokade tvätt tid idag, skorna måste tvättas från igår. Inte så fina idag inte.. Så jag och Eric har tvättat nu ikväll och städat och lite så i lägenheten :)
Idag har det inte blivit plugg här inte, nope.

Nu ska jag och älsklingen se på film!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0