Underbara söndag!

Lite lagom seg sådär på söndagen, men inte så jättefarligt endå :) Hade sjukt kul på Optikersittningen/Palace utan alltför mycket dricka :)
Det var jäkligt trångt på slutet då Daniel Adams Ray gästade Palace :) Jag i mina gladiator skor blev trampad på tårna både en och sju gånger, när jag inte längre kunde känna tårna tyckte jag det var dags att bege sig hemåt. Såg inte mina stackars tår. Helt rött av blod var det, usch och fy!
Nu är skorna ställda på hyllan i garderoben och kommer inte fram förns till våren igen :) Nästa utgång blir det hela skor, då kan ni trampa på bara :p


På söndagen gav sig jag och Eric ut på en liten promenad i det fina vädret!





Du är så underbar! <3

Jag och Eric lagade lite mat senare och slökollade på Bonde söker fru, hahah! Första ggn någonsin jag sett det, haha :p Det var väl sådär, men lite kul var det endå :)

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0