Tentan gjord!

Hej!

Nu är äntligen tentan gjord!
Det var segt att gå upp i morse måste jag säga, det var fortfarande mörk när jag gick upp. Men nu är det över! Hade tentavakten vakades över mig som en hök när jag skulle gå på toaletten. Hon gick efter mig fram till dörren typ, så vågade ju inte hälsa på de som var utanför tentasalen utan gick med blicken i golvet, haha!

Hanna och jag bokade lite undersökningsrums tider och bokade in några optiker-ettor som patienter till nästa vecka :)

Jag och Hanna åkte hem till Carin efter tentan och chillade och väntade på Matilda och Sofie. Vi begav oss ner på stan för att äta lunch. Det blev Skafferiet. En varm baguete med kyckling och sallad. Mums filibabba! En chai te på det. Ibland får man unna sig! Så himla mysigt det var tjejor! <3





Mums!


Väl hemma var jag jättetrött, så Eric höll om mig tills jag somnade <3 Så sov i 45 minuter typ. Välbehövligt!


Ikväll är det utgång som gäller. Det blir Harrys med tjejerna, det är nämligen Volym ikväll! Måste ju fira att tentan är över. Eller ja iaf en tenta, bara praktiska kvar. Eller inte så bara och bara. Måste öva mer, men det fixar sig :)

Pratade med Mamma i telefonen förut som undrar när jag kommer hem. Åh söta Mamma <3

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0