Sovmorgon och långfrukost!

Hej på er!


Har tagit mig sovmorgon och en långfrukost
idag så här dan före dopparedan. Det får man göra :) Känns som att det är fredag idag, när jag pluggat i helgen och gått upp tidigt, och så brukar vi ha tentor på lördagarna, så för mig är det fredag idag!

Tänkte ge mig ut och springa idag, men då får det allt ta att sluta regna först. Inte kul när det regnar, man känner sig så inlåst. Det är bra att det regnar när man måste plugga dock, men nu när jag inte vill det, då ska det regna så klart :) Åhh, mitt kära Kalmar!



Fått tidning från facket. Det är vuxenpoäng på hög nivå!


Ser ut att klarna upp här nu, men man vet aldrig ;P


Hej så länge!


Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: viktoria

ååh josse jag vill ha hem dig snart!! lycka till med tentan imorrn!! puss

2011-10-11 @ 13:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0