Riktig ladda upp dag

Godkväll!


Idag har jag laddat upp
inför tentan genom att inte plugga alls :) Brukar bara bli förvirrad om jag sitter dagen innan har jag kommit fram till.

Såg att Gossip Girl säsong 5 hade kommit. Så de första avsnitten är igenomtittade nu. Så himla bra det är!

Diskade och lagade mat till mig och älsklingen som är sjuk. Linssoppa blev det, mums!


Röda linser, morötter, potatis och rödlök. Den var mycket populär här. Stackars lilla älskling som är sjuker. Då måste man ta han om honom <3



Har precis sett på Disney och ätit goooodis! Det är mys på hög nivå! Laddad inför tenta imorgon? Nja, sådär, känner mig lite lugnare nu iaf. Har haft sån tentapanik, men nu är det inte lika farligt. Det kommer väl imorgon när jag vaknar. Kl 8 börjar tentan, det är tidigt :P





Nu är det bestämt. Min underbara Ronja ska komma hiiiiit! :D Åh vad jag längtar :D <3



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0