Previously x2

Söndag 16 oktober

Denna dag spenderades i undersökningsrummen mina vänner. Inte att ligga hemma dagen efter utgång inte ;)
15-16.30 var jag med Matilda
16.30-18.30 var jag med Anna
18.30- gjorde jag undeersökning på Ida i ettan :) Min första externa, det gick hur bra som helst :)

Tre stycken på en eftermiddag, man är rätt slut efter det :)




Mössa på! Det börjar blir kallt här i Kalmar vill jag lova!




Måndag 17 oktober

Vi hade genrep inför den praktiska tentan. Det gick väl helt okej, jag kom av mig i mitten om att det skulle vara som "en riktig tenta" och började babbla, så får man inte göra på tentan sen fick jag höra. Men det förstår jag väl :p

Var sedan i undersökningsrummen med Sara
Och efter det gjorde jag undersökning på Malin i ettan :)





Tisdag 18 oktober


Frågestund 13-14.30. Fick svar på lite frågor som jag funderat på så det var skönt. Dock gjorde den bara att jag blev mera nervös. Fick reda på då att jag skulle ha tentan på torsdagen 9.20.

Var sedan i undersökningsrummen med Malin 16.15-
Sen gjorde jag undersökning på Annica i ettan :)



Onsdag 19 oktober

Dagen före tentan.. Nervös till tusen mina vänner. Har inte kännt denna nervositet förut. Eric kom hem runt tolv. Vi begav oss ut mot IKEA och skulle inhandla lakan och säkerhetsnålar till sittningen på lördag, spännande va ;)
Vi fikade/åt på IKEA också. Mys!





Min älskling!

Vi kom hem och försökte oss på att knyta lakanen, det gick väl sådär måste jag säga ;) Måste öva lite mer på det innan det är dags!



Sen vid halv tre hade jag bestämt med Ida i ettan att jag skulle få göra en synundersökning på henne. Så begav mig mot skolan. Det gick bra :) Kände mig rätt säker på alla moment nu :)

Kom hem och lagade tacos till mig själv. Nu skulle det laddas upp inför praktiska!



Xoxo / Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0