Pluggat, skyltat och grytat

Hej!

Har precis pluggat färdigt. Gjorde frågor till oftalmoskopet och började träna in binokulära avstämningsmetoder. Det är några stycken, men nu sitter de där :p kul att vi måste kunna det när vi endå alltid ska göra binokulär refraktion, men så är det :)

Gjorde CNaS expen skylten förut också. Sjukt fin, eller inte :p Men nått så när fint blev det. Funderar på att skriva ut Kelle och ha i slutet :)





Nu sitter jag och äta fiskgryta. Andra ggn jag gör det, sjukt gott! Potatis, morötter, torskfilé, buljongtärning, lök, körsbärstomater. Och en massa kryddor! Mums! Matlådor blev det också, härligt!

Snart ska jag iväg på styrelsemöte hos Matilda. Vet inte hur lån tid det kan ta och cykla dit, men tänkte äta färdigt och dra mig vid kvart i :)



Hoppas ni haft en bra dag!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0