Plugg hela gårdagen

Godmorgon!


Satt i min lilla bubbla igår och pluggade. Snart kommit igenom allting, började lite med gamla tentor igår också. Har några stycken, men finns fler har jag fått nys om. Aja.

Igårkväll var jag och Hanna hemma hos Sofie och gick igenom gamla tentorna, känndes skönt endå, det var inte så mkt frågetecken, men det kan ju komma vilka andra frågor som helst.







Idag är det frågestund 10.30-12, sen undersökningsrummen med Karolina till 14. Sen direkt hem och plugga det sista. Imorgon, dagen innan tentan känner jag att man inte kan ta in ngt mera. Det är egentligen föreningsmöte ikväll, men känner att jag måste plugga till tentan.


Hej så länge!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0