Onsdag 5 oktober

Hej och Godmorgon!

Somnade bums igårkväll, vilket är ovanligt. Brukar ligga ocg vrida och vända mig, hosta och tänka på tentor, plugg, övning i undersökningsrummen, styrelsen, hur det är med mina ögon egentligen och allt annat som måste göras i mitt liv just nu. Men igår var ett undantag. Skönt endå.

Idag blir det :

* Övning med biomicroskopen 8.30-12

* Undersökning av ögonen

* Sitta i Expen och sälja Ärtsoppa-punch biljetter, så kom kom mellan 12.15-12.45 :D Kommer blir grymt!

* Hem och plugga

* Öva i undersökningsrummen med Carin 16.30-18.30 :)

Det är så himla mörkt ute nu, på morgonen, fattar inte det alltså.. Det närmar sig väl höst antar jag. Inte motovation alls att gå upp :p

Läste igår att det, inte ska komma en iPhone 5 iår utan en version på iPhone 4, iPhone 4S. Skönt att det inte kommer någon ny femma nu. Hade velat ha den :p Men jag älskar min fina vita iPhone 4, det är min lilla ögon sten, eyesten, eller iSten :) Nej fy vad dålig ;)


Min ögonsten


Här är något annat som är sjukt dåligt, men sjukt kul! För er som vill lära sig Kalmaritiska. Bara börja träna! Älskar Laamtåjet! Mitt och Matildas favo ord ;)
Bilden är från söta Majas blogg :)




Hej så länge!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0