Nattinatti

Godnatt på er!

Nu väntar sängen. En dag med övning i undersökningsrummen, plugg, styrelsemöte och mer plugg har lidit mot sitt sslut (och jag som var ledig idag) inget slappande på sin lediga dag här inte. I studentvärlden finns ingenting som heter ledig ska jag be att få tala om.

Imorgon väntar övning i undersökningsrummen, öva på allt. Verkstaden och göra klart vertometeruppgiften (mäta upp glasögon), till Baskar med mina ögon, de är fortfarande inte bra (har ont nu när jag skriver detta), undersökningsrummen med Sara på kvällen och där emellan blir det plugg. En fullspäckad dag väntar imorgon med andra ord. Som sagt i studentvärlden är man aldrig ledig.

Min underbara Ronja ringde förut. Du får ringa när du vill gumman <3



Jag och min tvillingsjäl i sommras <3


Kommentarer
Postat av: Ronja

Love yoou!

2011-10-03 @ 23:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0