Mår väl som man förtjänar :p

Idag mår man väl som man förtjänar antar jag :) Tänkte inte gå ut så hårt, men blir taggad när alla andra är taggade :p Nej men det blev inte så farligt endå :)


Snart blir det iväg till Undersökningsrummen för lektion 13.00-16.30, ska öva på allt. Det behövs vill jag säga! Så det ska bli skönt att ha läraren där berivid när man gör undersökningar så om man kommer på frågor och så.
Ikväll har jag bokat ett rum 18.30-20.30 då ska jag öva med Mathilda :) Skönt att öva på ngn som kan mer, men kommer få lite prestationsångest, haha! Nej, men då kan man få lite tips :)




Värsta soliga vädret idag! Undrar om det är lika varmt som det ser ut? :) Nej nu måste jag iväg, ska ta ut pengar också innan jag åker till skolan :)


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0