Idolfrukost på balkongen :)

Tjooo!

Vaknade av mig själv idag, och inte av någon klocka som ringer och väcker en halv sju. Vid tio hade jag fått ming skönhetssömn, tar på mig glasögonen och ser att det är strålande sol utanför sovrumsfönstret! :D

Gör iordning frukost och sätter mig ute på balkongen. Härligt! Älskar att äta frukost/mat ute! Tog även ut datorn och täckte den med min hello kitty filt :P Såg inte så bra, men hörde alla idolbidragen från igår :) Moa är utan tvekan min favortit!



Ville inte lämna balkongen sen. Så har suttit ute och pluggat/solat hela dagen idag, så himla underbart! Har skrivit frågor klart till Johannas monsterföreläsning, 56 frågor. Jepp, bara att plugga in det. Fast det får vänta till imorgon, nu ska jag och älsklingen snart äta mat. Blir på balkongen det med :)
Det blir kyckling, pommes, café de paris sås och sallad. Mums!

Ikväll blir det fest hos Sofie och Andreas. Får se hur taggad jag är på att gå ut, just nu känner jag inte för det, men det kan ju ändra sig ;)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0