Godnatt! (iPhone update)

Hej!

Det gick jättebra att öva i undersökningsrummen förut :) gjorde su på Linda, gick superbra! Idag är jag nere på 42 minuter! Och hon har endå glasögon så det är lite mer som ska frågas om och mer som ska mätas, skönt att det gick bra :)
Blev undersökt av Mackan, och märkte att synen inte var som den skulle såg knappt 1.2 idag, men det beror helt på vilket rum man är i också :)

Pratade med syster i telefonen förut, åh kära syster vad jag saknar dig <3

Pratade även med mamma i telefonen, har lite hemlängtan nu när Johanna skulle komma hem i helgen.
Saknar min underbara familj <3

Nej nu ska jag sova här, imorgon blir det nog bibblan på förmiddagen och övning på eftermiddagen, har inte riktigt bestämt än :) plugg blir det iaf. Yey..! Fast det är faktiskt roligt, bara att det är mycket.

Xoxo / Josefine


Syster och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0