Gårdagen

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering igår
. Var på bibblan hela dagen. Från Halv nio till fyra. Det ni, det är inte varje dag det händer mig ska jag säga :)

Maria hade med sig sin omtalade annanaspaj, åh den var så underbart god! Mums! Det behövdes verkligen där mitt i plugget.




Plugg!

När klockan närmade sig fyra gick vi till undersökningsrummen allihop. Det var rätt mycket ledigt så det var bara att ta ett rum :) Eller konstigt och konstigt är det väl inte, inte så många som vill vara där en fredagseftermiddag efter fyra kanske ;) Jag och Putte tog ett rum och gjorde varsin hel undersökning. 38 minuter blev det, men glömde någon fråga på anamnesen och gjorde ej polarisationstest. Det är alltid ngt man glömmer, men är nöjd!

Vi 18 blev det hemgång. Kom hem till min älskling som hade feber. Stackarn <3 Så jag började laga mat och diska. Söt flickvän va :) Vi kollade lite på fotbollen, inte alls så bra match, men segerför sverige iaf.
Sen blev det idol :)

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0