Förfest, fest, utgång!

Tjoo!

Gårdagen var riktigt lyckad! Jag var inte alls pepp till en början, kände mig jättehängig och ögonen värkte som aldrig förr. Så var inte alls pepp som sagt, sen får jag ett sjut pepp sms av Maja. Då blev jag lite mer sugen på att festa, så det var bara att locka håret, på med solpudret och partymusik på spotify så är man på g!

Först var vi hos Sara. Det var kul, det blev bananshots och skönsång från min sida ;) Så hilma söt Saras kattunge var, åh jag blev helt kär!
















Lilla Agahta ville inte vara med på kort, smart katt det där :)


Åh söööt!

Vi drog sedan till Sofie och Andreas. De firade att de blivit sambos. Där var det mycket folk! 32 pers på 45 kvadrat :P då är det tajt, men ju fler destå roligare :D

Efter det begav vi oss till Palace. Det var sjukt kul! Sjukt bra kväll!






<3




<3











Jättekul kväll allihop!

Hemgång blev när det stängde
så vi var väl hemma runt halv fyra eller nått sånt, oppsi! :p

Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja

Alltsåå, dessa bilder snor jag! Tur att du alltid har en kamera på g åå fest ;) hihi. Tack för igår, samt idag :) <3

2011-10-02 @ 23:19:30
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0