Bojkottar Halloween för myskväll med min älskling <3

Lördag!


Åh vad skönt med helg!
Sovmorgon, långfrukost. Underbart! Såg en film idag. American History X. Har inte sett den förut. Men velat, men inte vågat. Den var jättebra, men hemst!

Tog sällskap med Eric till skolan, jag avvvek mot bibblan och skulle skaffa lånekort tänkte jag. Det var lite problem innan det fixade sig, men det löste sig sedan :) Ville låna Så länge vi båda andas/Breaking dawn. Visste inte riktigt hur man hittar på bibblan så han som jobbade fick hjälpa mig. När jag sa att jag ville ha Så länge vi båda andas. Kom svaret direkt, -Stephenie Meyer va? Det är väl den fjärde boken. Oj, varför kan jag det :p
Haha, det var kul! Men den fanns ej.
Det blev en mikrobiologi bok istället. En på svenska, skönt så man slipper plöja alla monsterhäften på engelska :)

Åkte sen till skolan och undesökningsrummen för att komma åt journalsystemen och skriva klart loggboken för torsdagens externa patient. Gick superbra :)



När jag kom hem var jag duktig och satte mig med plugget, det är inte varje lärdag det händer ska jag be att få tala om!



Boken jag lånade kom till andvändning :)



Då blir man såhär glad! Optiker is the shit!


Har precis ätit middag och pratat med min kära syster i telefonen <3 Saknar dig Johanna


Nu ska jag och min älskling ha myskväll och se på film. Mys ska det blir! <3


Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Maja Johansson

sv; ellerhur! Tyckte det var en väldigt fin "patient" som jag googlade fram ;) hihi

2011-10-31 @ 09:53:48
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0