43 minuter! :D (iPhone update)

Godkväll på er!

Jag och Carin var som sagt i undersökningsrummen tidigare ikväll. Jag körde på undersökningen och var klar på 43 minuter :D helt sjukt. Trodde inte art det gick så fort :) skönt att det går lite snabbare nu, men man blir väl säkrare ju mer man gör :)

Fick öva på retinoskopet på Malin, kom nästan rätt, jag som har så svårt att få fram astigmatismen. Man måste bara tro på sig själv som hon sa :)

Nu är det nattinatti här.

Imorgon väntar en heldag med plugg och sen övning med Matilda i undersökningsrummen på kvällen :) det är verkligen som mitt andra hem, haha :p

Godnatt, och sov så gott!

Bilden är tagen på tåget upp till min lillasyster för några veckor sedan. Vackert!

Xoxo / Josefine


Kommentarer
Postat av: Mäl

Du var jätteduktig! :) Kommer gå finfint på tentan ska du se!

2011-10-06 @ 16:05:44
URL: http://slagbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0