Ny vecka, nya tag

Såhär veckan efter tenta känner man sig lagom motiverad till att ta tag i plugget igen. Haft tror jag 6 föreläsningar som jag inte gått igenom och imorgon är det tre till. Bara att börja ta tag i det så blir det inte lika mycket i julhelgen :)

Igår satt jag patient till Joel i trean, det gick bra för honom tror jag, dock har min syn försämrats igen.. Blir så ledsen. Det som var normalt ett liiitet tag där, trodde jag ja. Så det blir till att flippa igen.
Denna gång ska jag gå till botten med vad det är som händer med mina ögon. Gjorde synundersökning på Eric också, det gick jättebra.

Idag hade vi två intressanta föreläsningar, cataract operation och glaukom operation, såg video på när op gjordes. Häftigt endå måste jag säga!
Har även övat med Matilda i undersökningsrummen :) torsdag gäller det!

Nu ska jag gå och sova här. Imorgon väntar en ny dag med föreläsning och plugg.

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0