Nattinatti

Hej och godkväll :)

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Imorgon är en stor dag :) åh vad jag längtar hem! Senast jag var hemma var i augusti, sista dagen jag var hemma (17 aug) då åkte jag ner hit till Kalmar för att hålla i nollningen och sen började skolan, tiden har verkligen bara sprungit iväg! Har inte varit hemma sen dess. Nu är det på tiden!

Föreläsningen idag drog över med tio minuter. Ursäktar man inte sig då? Nej ett litet oj och den var det inget mer med det. Det är inte första ggn. Så 12.10 var föreläsningen slut och 12.45 skulle vi ha externa patienter. Det blev en snabblunch med andra ord.

Externa idag var roligt. Jag hade en man som hade väldigt intressanta ögon. Från -13.00 DS till plus/noll (nästan, enl honom iaf. Fick fram -2.00 DS, men vad är det mot -13.00?) + starroperation samtidigt. Och lite annat. Det är inte illa! Det var väldigt intressant, han var jättegullig :)
Skrev in journalen hans och halv sex fick jag från skolan.

Jag och Maria cyklade till maxi och handlade godis och julmust :) blev även en sväng förbi systemet, för imorgon blir det utgång med bästa i underbara Linköping :D

Godiset var tänkt till hemresan men lite har ätits nu och kollat på svenska hollywoodfruar :)

Nej nu ska jag sova! Inget volym ikväll har haft sån otrolig huvudvärk idag.
Eric är där och tentafestar, så ska försöka somna ensam här.

Xoxo / Josefine


Jag utan mina glasögon eller linser :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0