Myskväll

Godkväll!

Tentan gick bra idag det var inte så svårt som jag trodde. Skönt när det kan vara så.
Har haft så himla ont i huvudet idag så var inte taggad på att tentaslaska så jag och Eric har lagat lite lyxmat och nu blir det film, så himla härligt det är att vara hemma en lördagkväll ibland. Är helt slut i huvudet efter tentan.

Var förbi stadsbibblan idag och lånade fjärde twilight boken, så länge vi båda andas. Jag ville ha den på svenska så går det lite fortare att läsa :)

Har pratat med mor, far och syster idag. Min familj är underbar!
Pappa kommer och hälsar på nästa helg så himla mysigt det ska bli!

Nu blir det film!

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0