Godkväll!

Hej!


Dagen började med
en ganska roliga lab. Vi drog lite streck på plattor. Det lät väl inte sådär kul, men det var det :) Sen hade vi en monsterföreläsning. Han bara körde på i sitt eget tempo och hej och hå hade vi gått igenom 20 sidor på två timmar. Efter halva tiden "Vi tar en fem minutare va?" Skulle behövt 25 för att låta all information smälta. Men icke. Intressant endå, men mycket. Idag handlade det om Virus i alla dess slag.
En sväg förbi labbet för att dra ytterligare ett streck sen var vi klara med dagen :)

Jag gick med Matilda en bit hemmåt i det fina höstvädret!

Ikväll har jag kollat på nya Desperate Housewives och sen har jag och Eric tvättat. Duktiga vi har varit måste jag säga!


Nej nu ska jag boka biljetten hem! :D Wiiee! Vad jag längtar!




Ändrade liiiite på designen, eller ny header iaf. Är inte så haj på det här med design, tar flera timmar för mig om det ska bli något bra av det hela :p

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0