Första november? Redan?

Godmorgon på er!

Det är redan första november idag. Helt sjukt vad hösten har gått fort!

Igår efter jag var i undersökningsrummen gick jag och Maria till bibblan och pluggade lite. Duktiga var vi måste jag säga :)

Jag kom hem och pratade med min underbara bästa vän Ronja i en timme i telefonen. Åh vad jag längtar till torsdag då jag kommer hem och få se dig!! <3
På torsdagskvällen blir det ut på torsdagsklubben med mina bästa Ronja och Vickan! Jag saknar er något otroligt <3
Resten av hemvisten tar jag lite som den kommer :)

Nu ska jag sätta mig på cykeln och trampa iväg till skolan. Det väntar laboration, föreläsning och laboration igen. Slutar halv fem. En heldag med andra ord. Det är bara att hänga i :)

Xoxo / Josefine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0