Volym!

Gårkvällen var superkul!

Mötte upp Carin, Ellen och Hanna på Krögers
och drack lite cider och snackade :) Sen kom Maja och Sara och joinade. Kvällen närmade sig tolv och det var dags att bege sig mot Harrys och Volym! Så vi drog på våra overaller (gratis inträde om man hade dem på sig :P) ich gick in, sen la vi dem i väskorna och hängde in dem ;) Haha, knäppisar va :P



Hanna och Ellen :)


Carin och Jag :) (min lins strulade så jag såg typ ingenting, därav minen :P )


Hur som helst inne på Harrys blev det dans så det stod härliga till! Bra musik, mycket folk och dans/skratt med bästa! Kunde inte blivit en bättre kväll! :D



Lite efterfest hos Maja
sen för att vila fötterna innan vi begav oss hem. Eller efterfest och efterfest, popcorn och vatten blev det, hahah!

Eric och jag var hemma runt halv fyra då var det bums i säng!


TACK FÖRE FÖR EN TREVLIG KVÄLL TJEJER! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0