Värme!

Idag har varit en seg dag. Letandes efter saker från igår torkades här och där och stekandes av ägg :P
Pratat med mammsen som var och kollade på när Johanna och Pappa sprang Kanallöpet, vet inte hur det gick för dem, men de tog sig i mål iaf :)

Eric och jag har även varit i tvättstugan idag och kört ett par maskiner. Vi blev inte riktigt klara, så vi kör ett till pass imorgon då vi båda är lediga :)

Har även stekt på balkongen idag, men guu vad det var hett! Utomlandsvärme om inte Afrika värme på terassen min vänner!
Men jag stekte på ;)
Så nu har jag bättrat på färgen. Inte blivit röd :P




Bakismaten för dagen:



Gissa vilken som är min? :P


Egengjord tonfisksallad med nudlar, kronärtskocka och oliver. Mums!
Var tvungen att ha mat-paus för jag gjorde så mkt :P Passade kanon då att gå ner till tvätten :)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0