Valborg i Kalmar :)

Blev som sagt lite vin på balkongen innan jag åkte ner till Lindö med tjejorna :) Där var det helt vindstilla ich jättemycket folk på filtar som satt och solade. Att sitta på en filt i solskenet med en cider och bästa sällskapet var inte helt fel kan jag säga! :D Var säkert 100 pers nere på Lindö, härligt!


<3


Nils och Maria :)

Efter att ha suttit där ett tag drog vi hem och käkade och skulle fixa iordning oss för kvällen. Jag hade största klädpaniken, så fick låna en hög svart kjol av Hanna :)



Vinterjacka på och blonda lockar :) = redo för valborgfirande!

Cyklade ner till Larmtorget och till erics kompisar där det var förfest. Supertrevligt! Vi lekte nån lek då man skulle vara ett djur. Ha ett läte och en rörelse. Med lite alkohol i kroppen var detta inte det lättaste, man jäklar vad vi skrattade! :D



Mina fina tjejor! <3

När klockan blev mycket var det dags för Vallen! Första sommarvallen då det är öppet där ute och dansgolv och soffor och så ute. När vi kommer fram är det en meeeeega kö!! Vi ställde oss där och trängde oss med alla andra människor som ville in. Det var nästan värre än en rockkonsert vill jag lova. Men jag och Eric lyckades komma fram ganska snabbt iaf. Men väl inne på Vallen gick det inte att röra sig, fick inte plats att dansa, det var stört!


Trångt?

Så vi var där inne max trettio minuter sen orkade vi inte mera.. Synd. Men så är det ibland :)


Hemvägen blev inte roligare ska jag tala om.. Erics och mitt styre krokade i varandra och vi båda faller handlöst mot marken..
Jag skrapade upp knät rejält och handen kom det in en massa asfalt i djupa sår.. Jag var jätterädd. Vi tog oss till Hanna (hon e undersökterska så det var det bästa tyckte vi). Vi fick spola/skrapa bort det mesta som gick, men satan vad ont det gjorde, vinet för kvällen hjälpte inte mot smärtan mina vänner..

Annars var dagen trevlig! Lindö och förfest var bästa på hela kvällen!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0