Utomlandsvärme

Utomlandsvärme, det är det iaf i vår lägenhet just nu. Det har ett pris att bo högst upp, men det är det värt!


Hanna och jag fixade iaf klart med sponsorerna idag typ. Ska tillbaka på tors nästa vecka för det sista. Så det är skönt att nästan allt är klart. Jag var kvar på stan en stund och köpte en ny bikini! Jättefin verkligen :) Var hemma vid elva nån gång så från elva till fem har jag befunnit mig på balkongen. Skönt! Blev lite rädd en gång när jag kollar ner så är det tre gubbar som står och kisar upp mot balkongen. Jag lägger mig spik rakt ner och hoppas att de ska försvinna :P




Balkong lunch

Eric och jag har precis vart på maxi och inhandlat lite gott till kvällen så ska snart sätta igång med det :) Till efterrätt blir det glass, färsk exotisk frukt och chocklad (carribean, min nya favvo).


Precis pratat med pappa i telefon. Tänker på dig pappa <3


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0