Sorry för inget bloggande igår

Hade lite problem att skriva så att säg :P


Inlindad till max!

Igår hade vi som sagt övning med kontaktlinser. Kändes rätt så onödigt för mig som redan har, fick visa hur jag tog ur och satte i mina. Sen skulle jag instruera en tjej i klassen som aldrig haft linser tidigare. Det gick väl sådär. Hon var jättenära, men så fort hon nuddade ögat så blinkade hon :P Jag stod där och peppade och sa "så ja, nu så tryck in den!" men efter tappra försök i en och en halv timme lyckades vi inte få in dem i hennes ögon.



Hem en sväng och käka och prata med mamma om min lilla hand, men jag sa att det är bättre nu iaf, men det jag skit ont att gå emot den.. :/
Gjorde lite lunch och försökte ringa till mitt sommmarjobb om när jag kan börja, men fick inget svar.

Begav mig till friskis och svettis för att trotsa mitt knä ont på Stepen och det gick faktiskt bra :D Tänkte, äsch jag tar det lite lungt idag när jag har ont, men icke. Josse och ta det lungt finns liksom inte :P


Klockan 18 var det dags för ordförandemöte på Storken
. Det var en massa som skulle sägas så det tog väl typ två timmar :O Nästa och sista mötet för terminen så ska vi gå och käka på puben efteråt, trevligt ska det bli! :)



Jag kom hem var det dags att tvätta håret mitt, inte så lätt med bara en vänsterhand, så min käre pojkvän hade sagt att han skulle hjälpa mig men jag blev dissad för hockeyn och körde på plastpåse runt handen. Det gick faktiskt förvånansvär bra! :D Efter det var jag helt slut, kollade på nån serie som Eric hade laddat hem, men somnade typ direkt ;)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0