Sommarcider!

Precis drukigt rekorderligs nya sommarcider. Sommarbär, supergod! (de är dock från Ica så ni inte tror att jag dricker såhär på vardagarna :P)




Har ägnat kvällen åt att fixa iordning mitt iTunes. Det var helt kaos där, var inte inne där och kollade när man hade det så bekvämt med låtar på spotify. Nu när det kostar pengar har jag kommit på en nödlösning tills jag vet om jag känner att jag vill betala för spotify eller inte, nämligen att fixa en partylista i iTunes! Det går väl sådär, har tio låtar kanske, men det räcker ju till att fixa sig på hemma och sen dra vidare till förfesten eller hur? ;)

En massa ord idag, kanske är dags för sängen för har suttit vid datorn alldeles för länge! Men vad gör man när man är ledig i från skolan i princip, inte kan diska för man har en skadad hand och inte kunna gå på medel/puls idag för det är mycket spring och det går inte för knät? Då fastnar man vid dumburken.

NEJ, nu ska det stängas av här!


NATTINATTI! (höres kanske inte imorgon bitti, för då ska jag iväg på 4 timmars praktik hos Smart eyes :D)

Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du kan få se mitt iTunes-bibliotek om du vill. Helt magiskt vackert! Omslag till alla filmer och låtar, romantik! ;)

2011-05-06 @ 01:14:34
URL: http://afroberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0