Regn? Ja tjena

Vädergubben hade lovat regn idag. Perfekkt tänkte jag med tanke på att det är skola fram till halv 5. Men icke, här skiner solen som aldrig förr och det är supervarmt. Inte ett moln på himlen. Aja, så är det ibland :)



Vid tio i elva ska jag möta upp Hanna  och vi ska ner på stan och fixa det sista med sponsorerna. Hoppas att alla är på plats idag då. Sen blir det lunch på stan och sen ner i verkstaden kl 13-16.30

SAADE gick vidare!
När vi satt och tittade igår gick bidragen vidare efter varandra. Åttonde kan vara vi, nej. Nionde då? Nej. Men det sista bidraget åh när flaggan kommer upp, så skriker vi tre galna tjejer i soffan! :D Hahah! Det var kul!

Nu ska jag äta upp mina flingor här och sen fixa iordning mig.


Ha en superbra dag hörrni!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0