Plugg i regnet

Hej!


Idag har det blivit plugg för min del. Inga mer lektioner för terminen, så det är plugg på egen hand som gäller. Skönt!

Har pluggat och lyssnar/tittat ut genom fönstret och regnet har fallit ner från himlen.

Nu har jag precis diskat undan och belönat mig med mat. Skönt att ha matlåda i frysen så man slipper laga mat när man är helt slut i huvudet efter plugget (läs korvstoppning). Jag är så trött på kortvstoppning nu så det är inte sant. Pallar inte att trycka in allt i huvudet. Men det måste in för på måndag är det dags för tenta. Skönt att jag har klart allt som ska in i huvudet, men det är just att lära sig allt som är det jobbiga. Nej vad jag babblar idag då :P Kan ju bero på att jag har varit själv hela dagen idag och ingen Eric att tjöta med ;)


Min och Eric specialité. Kyckling med cacao chillikrydda :D

Mina skor var inte mina bästa vänner igår när jag sprang vill jag lova. De är rätt gamla så dämpningen är väl inte den bästa längre. Men kämpade på. Får sota för det idag, med onda vader :p
Får se om jag ger mig ut ngt idag, det blåser en massa, men jag har så spring i benen när jag vet att det har regnat och jag kan springa utan att få  problem att andas :)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0