Nya bågar beställda!

Hej!

Måste berätta om gårdagen min! Vi samlades utanför skolan vid 8 och bussen begav sig mot Jönköping och Scandinavian Eyewear :) Där fick vi lyssna på företagets historia, titta på hur designerna jobbar och hur produktutvecklingen gick till. Designen var det coolaste tyckte jag :) Att de kan inspereras av något litet och få ut en helt ny båge är fränt :)
Sen blev vi bjudna på god kycklingsallad och sen kom det bästa med dagen... Att få prova bågar! :D :D Jag hittade ett par, vars modell jag har varit på jakt efter :) Så det var superkul! Längtar tills de kommer och att jag kan slipa in mina egna glas :D



Ganska lika dessa :)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0