Micropluggpaus

Hej på er!

En molning söndag som denna
kunde jag äntligen ta fram böckerna och få gjort ngt vettigt. Det blir inte riktigt så när det är fint väder ute och man ligger på altanen. Jag tror alltid att jag får mkt gjort om jag läser samtidigt som jag solar, men det går ju inte :P Går på den tabben varje gång ;)

Så nu när det är molnigt passar jag på!

Som vi hejade igår, men det gick inte vägen för Saade iaf :( Hade hopp där en stund när har ledde efter hälften av rösterna, men naj. Så är det. Blev ju inte gladare direkt när det spöregnar när man ska hem :P

Pratat med min kära farmor som kommer och hälsar på 25 maj :D

Nej nu ska jag ta ett ryck igen mina vänner!


Tjolahoppsan!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0