Måndag och tisdag

Dessa två dagar har det lapats sol vill jag lova!

Igår
så var jag uppe och började tvätta vid tio och åt frukost på balkongen i solskenet och där stannade jag kvar resten av dagen :P



Var sedan vid halv fem på min älskade Step! Gick hur bra som helst och körde på järnet nu när det var sista gången för mig när mitt kort går ut. Sjukt kul! Kommer sakna det passet alltså! Blir att köra step i höst sen igen vill jag lova!

Vid klockan 6 var det dags för Styrelsemöte. Denna gång var vi hemma hos Frida och Sylvia på Bremergatan, det var trevligt och det blev mycket pratandes och skrattades men det sas viktiga saker också så ni inte tror att vi bara flummar på våra möten :P
Sylle och Maria hade gjort chockladbollar!

CNaS

Spiik har kidnappat vår Kjelle :/ Vi ska ta tillbaka honom i sinom tid..



Hade jättesvårt att sova i natt, låg och vred mig och visste inte var jag skulle ta vägen. Tjugo över fyra var jag klarvaken och kunde inte somna om. Försökte verkligen, men utan resultat. Gick ut och la mig i soffan med täcket och kudden och lyckades somna en liten stund tills jag fick ont o nacken :/

Verkstaden idag 8-12. Gjorde klart min inlämningsuppgift efter att ha fått fyra grader fel på  axelläget har det vridits och handslipats ner, men nu är det inlämnat!
Började löda, gjorde det jättebra, men måste få ur lödet ur skåran så glaset kan komma i. Satt med det i 45 min, vet precis hur jag ska göra, tänkte att det vet ju lärarna också, men fick inte godkänt på den, så måste löda om. Pallade inte mer idag när det var sjukt fint väder ute så åkte hem och lade mig på tereassen och somnade ;)


Har köpt billjett till Engagerad sittningen idag med Sylle och Maria :) Det ska bli kul trots att det är dagen innan praktiska :P Men ska bra ta det lungt och umgås med styrelsen tänkte jag :) Vi ska vara skurkar, hahah!




Vi tog även kort på saker vi säljer i Expen så snart kommer det upp kort och priser på allt :)


Nu ska jag och Eric till Netto och handla lite smått, sen sticker jag till gymet och kör Puls/medel passet. Sjukt jobbigt men nödvändigt! Magrutor snälla kom fram :P



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0