Mammas mackor :)

Tinat upp ännu en av mammas bröd. Helt otroliga, de bara smälter i munnen, mums!

Idag var jag trött när klockan ringde vid tio, så ställde om den till elva ist :P Men nu är jah uppe minsann! Har precis fått i mig lite frukost och ska snart inta terassen är det tänkt :) Blåser inte lika illa idag, skönt! Blir att ligga där till halv tre typ, för vid tre är det mitt sista medelpass som står på schemat. Hinner inte gå på ngt mer då mitt kort går ut på onsdag :/
Så träning ska det bli idag :)

Sen blir det hem och fixa sig, slänga i sig lite mat och senare är det partyparty! Maria och Julia i klassen har båda fyllt 20, så det blir Hatt-fest för fulla muggar! Peppar :D Får se vad det blir för hatt, har inte bestämt ännu :P

NU: Terassen!




Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0