Kul dag!

Hello!

Nu är jag hemma ifrån Smart eyes. Det var tänkt att jag bara skulle vara med i fyra timmar på förmiddagen, men jag tyckte det var så kul så jag var kvar hela dagen :) Så är rätt trött i kroppen efter 8 timmars stående och justerande och väljande av bågar, men vad kul det var! :D Nu känns det lite mindre nervöst inför i sommar, så det är skönt :)




På lunchen träffade jag Maja :) Vi gick och köpte mat på Kallskänken och gick upp till henne och hennes pojkvän och käkade. Mys! Jag lekte med lilla polly också, så himla söt hund alltså! :D


Nu har jag fått i mig två mackor och ska snart, eller typ nu dra på träningsskorna och åka till gymet. Blir medelpasset idag :) Längesen nu. Får se hur det går med knät, men det är bara att köra på!

En superbra dag idag med andra ord!:D

Hej så länge!

Xoxo / Josefine


Kommentarer
Postat av: Maja

Jaaa det var jättemysigt jossa :D ser redan fram emot nästa gång ;)) hihi <3

2011-05-04 @ 22:28:33
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0