Ihhhh snart kommer dem :D

Godmorgon!


Sitter här och försöker få i mig lite frukost med min onda hals så det har blivit te för fulla muggar och en bovetebulle :)




SNART kommer min kära mamma och pappa! Åh vad jag har längtat efter dem. Det är en speciell känsla när ens mamma och pappa kommer och hälsar på en när man bor och pluggar i en annan stad. Åh det ska bli så mysigt att de kommer. Så det blir en hel helg här med dem hos oss i Kalmar och sen åker jag med dem hem :D Det är inte varje gång det händer när de har varit och hälsat på, hahah!
Så jag ska packa ner det jag ska ha med mig inför sommaren och lite så. :)


<3
När jag var hemma i påskas och vi åkte i PV:n :)



Nu blir det lite disk/plocka undan/dammsuga och lite så, trots att balkongen lockar, hahah! ;)



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0