HARRYS!

Gårkvällen var hur bra som helst! Oförglömlig.

Efter Ordförandemötet var det snabbt hem och locka håret och slänga på sig kläder :) De andra hade grillat hos Jonas, men de var klara när jag kom så jag köpte med mig en räksallad från pizzerian på gatan, sjukt värt faktiskt! Vitt vin och räkor, josse e smart ;)





Taggad till tusen!

Hos Jonas blev det kortspelande/pratandes/skrattandes/grym musik och jag har aldrig. Typisk bra förfest! :D


Hanna och Putte :)


Söta Carin :)


Jonas och Matilda :)






Jag och älsklingen <3





Framåt tolv började vår vingliga cykeltur till Harrys och VOLYM! Det är sista volym nu för sommaren. Sista studenttåget :) hittade Sofie och Andreas i kön så vi hoppade in med dem :P

Inne på Harrys blev det en massa dansande med mina underbara tjejor!

Blev mycket kramandes hejdå när vi skulle gå, vi ses ju inte nu förns 18 augusti, så det behövdes en massa kramar och pussar!




Jag kommer sakna er i sommar! Ni betyder massor! <3 :D


Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0