Här har det spritats, som om det inte var nog med igår ;)

Som sagt här har det panikats, ringt och mmsat mamma om handen min.. Usch det ser verkligen inte bra ut. (kunde knappt röra den imorse, men nu börjar det ordna upp sig, men ont gör det när jag skriver..)

Har fått bort det värsta i såret nu, men det gör fortfarande ont. Älsklingen fick åka och handla sårsprit, (klarar nog inte av att cykla med knäet som är som en fotboll..) Så det har jag gjort idag, spritat och kollat på The Event. En typisk söndag utan det med att sprita så klart :P Men The event är för oss på söndagar, har inte tid att se det i veckorna :)


Stackars handen..

Har varit så sjukt rastlös idag! När man inte kan göra ngt med högerhanden. Så har med vänstern städat i garderoben och lagt in kläderna som jag "slängt" ut igår i min klädpanik :P


Kul att jag ska trotsa knäet och köra stepen imorgon endå, haha, besatt här? Japp! Får se hur jag känner mig imorgon :)


Trotsar knäet med lite stepande imorgon, får se hur det går ;)

Imorgon ska vi träna på att sätta i linser. Kul för en annan som redan har det :P Men det ska bli kul att se Carin bli rädd, heheh ;)



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0