Gårkvällen min!

Hej på er!

Gårkvällen var jättemysig! Men jag har kommit fram till det, jag kan verkligen inte grilla. Kanske skulle varit bra om jag tinade kycklingen helt innan man lägger den på grillen. Det vet jag nu. Tog ju år och tar för den att bli färdig men genomstekt blev den bara i kanterna. Usch!
Men det som jag kan grilla är marshmallows! De blev jättegoda! (ja vet alla kan grilla dem, men de blev sjukt goda!)












Mums!

Det blev en massa pratande och skrattade. Man kan ha kul utan alkolhol, det tror man inte om studenter men så är det, hahah!
Några tröjor och filtar senare begav vi oss hemåt. Framåt halv ett tror jag klockan var. Mysig kväll hörrni!


Xoxo / Josefine


Kommentarer
Postat av: Maja

VAD BRUN DU ÄR KVINNA

2011-05-22 @ 14:42:26
URL: http://maaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0