Gårdagen

Dålig update igår, men jag låg och sov mina vänner.

Gårdagen blev inte alls som planerad
. Nedrans feber..

Skrev tentan kl 8. Var klar lite efter nio typ. Skönt med en liten lätt tenta såhär precis innan sommaren. Jobbigt att vara hängig och sjuk på en tenta efter typ 4 timmars sömn, men jag tror inte det blev många fel :P

Gick och trängdes med alla andra i klassen för att hämta Optometri-tenta resultatet. Klarade det, japp japp. Skönt! Det var tänkt att jag skulle stannat kvar och kolla vad det var för fel på mitt mineralglas, men orkade inte stå i kön.

Jag åkte hem och sov. Sov fram till halv 2, fick i mig lite sallad från häromdagen.

Sen var det dags att åka tillbaka till skolan och kolla av min syn, men en leg optiker. (Lärare) Det var lite skumt för jag såg bra/dåligt om vart annat :S Men styrkorna behöver inte ökas iaf snarare minskas. Jenny trodde att jag hade varit överkorrigerad med mina nuvarande (dvs haft för mkt minus) och det är ju en stund jag haft dem.. Så har lite kramp i cilliarmuskeln på vänsterögat därför hoppade det så mkt. Jag sa också det att jag såg sämre efter att ha läst/pluggat länge veckor i streck. Så jag ska kolla på glas idag som är lite svagare nertill för att avlasta synen. Får se hur det blir.
Nog med Optiker-snack :P

Blev inte att gå på Styrelsemötet heller och inte blev det Krögers med klassen. Jag låg i sängen i vår 30 grader varma lägenhet och försökte sova...


Min och Eric säng. Gulligt att vi har bytt kudde va :) Jag vill ha den för den luktar som min älskling! <3

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0