Gårdagen med bästa <3

Igår åkte jag in och träffade min andra hälft. Ronja <3
Vad jag har saknat den människan alltså. Det är ngt helt otroligt. Trodde inte man kunde sakna ngn människa så mkt.


Vi köpte glass och satte oss och solade på en filt i Trädgårdsföreningen och bara pratade en massa. Underbart!

Min bästa vän <3




Hem åkte jag med mamma och kollade på lite möbler till köket och matsalen, så nu är det bestämt vad vi ska ha hemma. Lite kul att jag fick vara med som smakråd när jag inte bor hemma längre :)
Det kommer blir sjukt fint!


Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Ronja

Om du har alldeles ovanligt med sidvisningar så är det jag som sitter o uppdaterar i väntan på update! ;) <3

2011-06-02 @ 09:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0