Fredagsmys!!

Fredag!!

Hanna och jag var jätteduktiga imorse när vi åkte runt till sponsorerna. Vi fixade aquafloating och Kallskänken, där fick vi kycklingklubbor som blev dagens lunch :P Mumma! Så vi satte oss på Larmtorget och Kalasade på kycklingen i solskenet :p



Sen gick vi en sväng på stan för att kolla på bikinis och lite annat. Den bikinin som jag ville ha var såklart slut och jättepopulär. Varför är det alltid så?
Aja, det blev ett vitt tubtop linne och ett nytt solpuder i alla fall. Välbehövligt!

Kl närmade sig ett och vi begav oss till skolan. Jag fixade lite i Expen och bytte band till Eric. Han kan ju inte ha rosa nu när han blivit nutri-livsare. De har röda band :)

Sen var vi i verkstaden. Vi gick igenom precis som den praktiska tentan skulle gå till och sen fick vi gå hem. Skönt! Visade en lödning också, så nu är jag godkänd på den! Härligt!



Ikväll vet jag inte vad som händer. CNaS jobbar puben idag iaf. Kanske går dit och käkar med Eric lite senare, eller bara säger hej. Vi får se. En slapparkväll ser det ut att bli i varje fall! Skönt!


Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi.. samma tröja som jag har :P kram!

2011-05-13 @ 22:41:21
Postat av: Hanna Skattberg

fin blogg, hur mår du?:D

2011-05-13 @ 22:57:04
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

trodde de bara va i usa man kunde få sån mat i bägare haha

2011-05-13 @ 23:45:29
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0