Fiskgryta och Gossip Girl!

Hej på er!


Idag har jag som sagt varit i verkstaden. Kul att vara där man man måste be om hjälp med allt, Hanna fick skruva ur och skruva i skruvarna till bågarna om vart annat. Tack gumms! :D
Så nu är vi klara med vår inlämmningsuppgift, det blev lite spänningar i plastglaset, men det fick det vara har jag för mig. Medans mineralglaset var helt fritt från spänningar! Tror de kollar mest på det faktiskt :) Både pd och axelläge blev rätt, så det är nog kirrat detta :)





Är sugen på någon av dessa modeller att kolla på när vi åker på bågmässa till Jönköping i nästa vecka, snygga va? :)



Hemma
för en stund sedan och min mage kurrade och ville ha mat. Hittade recept på torskfilé förpackningen, nämligen fiskgryta. Så det fick det bli, sjukt gott blev det också! En massa vitpeppar och buljong, mumma! Stod vitlök på receptet, hade ingen så tänkte jag har ju vitpeppar ;)


         





Smarrigt vill jag lova! :) Måste bli fler gånger!

Har även ringt till min handledare på sommarjobbet om när jag kan börja i sommar, så det blir från 13 juni fram till midsommar och sen fram till typ 7 augusti. Härligt det ska bli! :D Det ska bli kul!

Min älskade Ronja ringde en stund och förgyllde min eftermiddag <3

Nu blir det ett nytt avsnitt av Gossip Girl för min del,

Hej så länge!


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0