Farmor-sondotter dag :)

Min dag med Farmor var hur mysig som helst!

Jag mötte upp
henne på centalen när hon klev av bussen, så gick vi runt slottet kollade på en massa gamla fina hus och så. Vi gick upp till stan och kollade runt lite, sen satte vi och fikade på Kullzénska. Jättemysigt, där satt vi hur länge som helst :)









När det hade slutat regna (trodde vi) så började vi vår promenad hem till lägenheten. Men innan vi når friskis börjar det spöregna och blåsa. Kalmar visar sig från sin bästa sida med andra ord ;)
Men hem kom vi och i slutet sken solen upp och det blev varmt :)

Söta Farmor hade med sig Bovetebullar från Löttorp. Åh vad jag älskar dem!





MUMS!

Vi satt och pratade och drack fläder-saft hemma i lägenheten, mysmys! Klockan blev halv fem och jag förstod inte var tiden hade tagit vägen, den hade bara sprungit iväg. Så jag följde farmor till bussen för att vinka av henne :)

Jättemysigt att du kom och hälsade på Farmor! :) <3






Sen var det dags att svänga förbi systemet och sen sista ordförandemötet för terminen det gick ganska snabbt, skönt för jag skulle ju hinna hem och fixa mig för kvällen! :D



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0